donderdag 25 april 2013

strak in het pak

dus. een bruidegom in kostuum met sneakers eronder is zowat het coolste dat ik mij kan inbeelden. zeker als het pak echt helemaal tip top is, en de lucky echtgenoot-to-be in het dagelijks leven sneakerfanaat is. het is allemaal wel leuk om je extra mooi op te kleden voor je trouw, maar ergens wil je toch ook wel een beetje jezelf blijven op die ene dag die helemaal rond jullie draait?

ik kan mij dus perfect vinden in de foto's hierboven als inspiratie voor een wedding, ookal zijn ze daar misschien niet voor bedoeld. maar zeg nu zelf: de bruid in een pailletten-zeemeermin-dress en de groom ernaast op zijn skateboard... het heeft toch wel iets?!

café costume heeft dat dus goed gezien. en zelfs zonder hun bovenstaande foto's kan ik die mensen absoluut aanraden voor het pak van de bruidegom (en de vader van de bruid, en de best man, en en en...) met winkels in gent, antwerp en brussel zal er altijd wel eentje in je buurt zitten, dus ga zeker eens kijken op hun 'menukaart' van stoffen en opties. ze hebben er sinds kort ook een supertoffe collectie accessoires bij: denk bretellen en strikdassen in onverwachte kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pin It button on image hover