zaterdag 13 juli 2013

viktor & rolf in het wit

het internet staat in vuur en vlam, want wat blijkt? nederlands designer duo viktor & rolf ontwierpen voor de zomercollectie van 2014 zes trouwoutfits. fashionista's over de hele wereld vielen in zwijm bij het idee in hun favoriete ontwerper te kunnen trouwen. en hoewel mijn eerste gedachte was - wacht tot ze het prijskaartje zien - moet ik toegeven dat ik zelf ook wel fan ben van de niet-traditionele jurken, én het broekpak!

het was niet de eerste keer dat viktor & rolf trouwjurken ontwierpen - dat deden ze eerder al voor hun zomercollectie in 2011, toen ze het mannenhemd deconstrueerden tot het zelfs een wedding dress werd. die eerste jurk was wel heel ok naar mijn mening, maar voor de rest vind ik precies toch dat de mannen er een pak op vooruit zijn gegaan sinds 2011... n'est-ce pas?

eerste zes foto's van viktor & rolf SS14 via vogue // laatste drie catwalkfoto's van viktor & rolf SS11 via style.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pin It button on image hover